Blog

POROZMAWIAJMY
Co robiliśmy w 2019 roku?

Co robiliśmy w 2019 roku?

22/01/2020

Rok 2020 już się rozpoczął, rozpoczęliśmy nowe projekty, ale z satysfakcją patrzymy na rok 2019 r. Był intensywny, ciekawy i pełen wyzwań, pracowaliśmy nad wieloma ciekawymi rozwiązaniami i wprowadziliśmy w życie kilka produktów i usprawnień, z których jesteśmy naprawdę zadowoleni. Chcecie dowiedzieć się więcej? Przed Wami mały przegląd najciekawszych rozwiązań roku 2019! 

Rozwój Kaizena

Kaizen to nasze unikalne rozwiązanie dla fabryki Toyoty w Wałbrzychu. O tym, jak dokładnie działa i jak korzysta z niego Toyota, już pisaliśmy, w skrócie jednak wygląda to następująco:

Toyota ceni opinie i pomysły wdrożeniowe pracowników. Żeby zbierać sugestie osób będących najbliżej produkcji, stosuje Kaizen – system zgłaszania i weryfikowania koncepcji usprawnień. Naszym zadaniem było zrealizowanie i wdrożenie elektronicznej wersji Kaizena. Pracownicy zakładu produkcyjnego mogą wskazywać wymagające usprawnienia kwestie i proponować rozwiązania w specjalnym systemie współdziałającym z firmowym intranetem.

W roku 2019 wdrożyliśmy elektroniczną wersję Kaizena w innej fabryce Toyoty – w Jelczu-Laskowicach. To, że nasza wersja Kaizena przyjmuje się w kolejnych zakładach produkcyjnych to dla nas znak, że logika i wykonanie projektu odpowiada potrzebom naszego klienta. Za każdym razem to spora satysfakcja!

Do podstawowej wersji Kaizena dodaliśmy też dodatkowy moduł – Kaizen Idea. Dzięki niemu pracownicy mogą zgłaszać nie tylko gotowe rozwiązania, ale także projekty rozwiązań. Czym różni się od klasycznego Kaizena? Czasem przychodzi nam do głowy rozwiązanie, o którym wiemy, ze działałoby świetnie, ale nie mamy możliwości zrealizować go w tym momencie. Najlepiej zapisać je wtedy i wrócić, kiedy będziemy je mogli zrealizować. I tak właśnie działa Kaizen idea. W intranecie można „zawiesić” gotowy pomysł na rozwiązanie i zrealizować go w sprzyjających okolicznościach.

CRM i narzędzie do budżetowania

Rok 2019 to zdecydowanie rok Toyoty. Oprócz Kaizena w fabryce w Jelczu-Laskowicach wdrożyliśmy także narzędzie do wystawiania listów przewozowych. Dzięki niemu łatwo można edytować i tworzyć listy przewozowe dla dowolnych tras. W przedsiębiorstwie takim jak Toyota, w którym nieustannie trwa proces przesyłania produkowania części, to szczególnie cenne – szybkie wystawianie listów przewozowych znacznie ułatwia wysyłkę. Więcej informacji? Obszerniej o CRM pisaliśmy tutaj.

Poprzedni rok upłynął nam również pod znakiem prac nad narzędziem do budżetowania. O tym, jaka jest logika tego rozwiązania i jak wspomaga działanie Toyoty – uwierzcie jednak, że to ciekawe rozwiązanie.

Rozwiązanie dla branży medycznej

W zeszłym roku rozpoczęliśmy też prace nad dużym projektem dla branży medycznej. Zaangażowaliśmy w to siły dużej części zespołu, zagłębiliśmy się w najnowsze technologie, takie jak mikroserwisy, Angular czy .NET Core… Widzimy efekty i nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli opowiedzieć o nich bardziej szczegółowo.

Consulting i testowanie oprogramowania dla Lufthansy


Lufthansy nie trzeba nikomu przedstawiać. To jedna z najbardziej popularnych europejskich linii lotniczych. W ciągu roku samolotami Lufthansy podróżuje ponad 55 milionów podróżnych! Każdy z nich mógł do tej pory zbierać punkty lub mile w zależności od rodzaju podróży i klasy, którą lecieli. To skomplikowany proces, dlatego Lufthansa postanowiła go uprościć i udostępnić swoim klientom nowy sposób naliczania punktów za korzystanie z ich usług.

Zmiana systemu po 20 latach to spore wyzwanie. Trzeba było starannie przemyśleć strukturę ponad 20 aplikacji, wprowadzić w nich wiele zmian, a także przetestować każdy nowy proces i poprawić ewentualne błędy. To właśnie było nasze zadanie. Nowy program statusowy Lufthansy wejdzie w życie w styczniu 2021 roku, a my dbamy, żeby wszystko działało bez zarzutu. 

Czy to wszystko? Skąd! Modernizowaliśmy nasze starsze produkty (na przykład vAdvent), rozpoczynaliśmy nowe współprace… i będziemy to kontynuować w roku 2020 :)

Porozmawiajmy

Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy!