Home » vDictionary – Microsoft 365
Przyzwyczailiśmy się już do pracy w Office 365, poznaliśmy jego możliwości… i czas na zamiany! Najnowszą propozycją Microsofta jest obecnie Microsoft 365. Czy wiesz, czym się różnią Microsoft 365 i Office 365?
Zacznijmy od przypomnienia, co oferował nam Microsoft w ramach Office 365. To przede wszystkim pakiet narzędzi, niezbędnych w pracy biurowej – Word, Excel, PowerPoint, Outlook czy Publisher – ale także Exchange Server, SharePoint i Microsoft Teams. Wszystkie one dostępne są w chmurze.
Pod tym względem nowe rozwiązanie niczym nie różni się od Office’a 365 – to wciąż zestaw sprawdzonych narzędzi w ramach jednej subskrypcji, nie zmieniła się forma korzystania z produktów MS ani ich funkcje.
Pojawienie się na rynku nowego produktu wywołało falę pytań, jakie są różnice między Office 365 a Microsoft 365. Podstawową jest z pewnością zmiana w taryfach – pakiet dla użytkowników prywatnych został rozdzielony na dwie części: Personal i Family.
Obecnie mogą oni korzystać również z komunikatora Microsoft Teams, także z urządzeń mobilnych. Bardziej rozbudowane są także funkcje bezpieczeństwa. Dodatkowe zabezpieczenia otrzymały także wersje biznesowe. Poza tym jednak te dwie wersje rozwiązania chmurowego Microsoftu zasadniczo się nie różnią.