Wdrożenie SharePoint

POROZMAWIAJMY

SharePoint – jak zacząć?

Łatwo powiedzieć – wprowadźmy do firmy MS SharePoint. Zazwyczaj wdrażanie nowych technologii spoczywa na barkach działu IT, ale czy da się być ekspertem od wszystkiego? Owszem, firmowi informatycy znają najlepiej systemy, które funkcjonują w przedsiębiorstwie, ale wdrożenie platformy SharePoint krok po kroku to inna sprawa.

Przede wszystkim dlatego, że MS SharePoint to dla wielu firm sposób, żeby zacząć zupełnie nowy etap zarządzania w firmie. Sama technologia może i nie jest trudna, ale wymaga pewnej wiedzy i doświadczenia, jeśli chodzi o wdrożenie jej w firmie. Do tego dochodzą aplikacje SharePoint, a jeśli wersja platformy jest spersonalizowana i zawiera wiele dodatków, może to być dla osób niezorientowanych jeszcze w jej możliwościach i wymaganiach technicznych twardy orzech do zgryzienia.

Wdrożenia SharePoint lepiej zostawić profesjonalistom. Programowaniem, migracjami, ale i wdrażaniem platformy zajmujemy się od lat i wiemy, jak stworzyć z SharePointa workplace, które pozwoli na skuteczną i efektywną pracę. Znamy też dobrze ten program i wiemy, w jaki sposób przeprowadzić implementację platformy i skonfigurować ją według potrzeb firmy.

Od wdrożenia do użytkowania

Co jest Ci potrzebne, żeby nauczyć się korzystać z platformy SharePoint? Tutorial? Szkolenie? Możesz na nas liczyć – nie tylko wdrożymy platformę w Twojej firmie, ale też pokażemy Ci jej funkcje i możliwości, jakie daje.

A jest tego sporo! SharePoint to intranet, jest połączony z windowsową chmurą, więc to świetne repozytorium dokumentów, a do tego na tyle elastycznym, że można zmieścić w nim wiele dodatków dostosowanych do specyfiki Twojej firmy. Jeśli teraz zastanawiasz się, co to jest intranet lub jaki związek mają OneDrive i SharePoint – spokojnie, wyjaśnimy Ci wszystko. Znamy go od podszewki 🙂

Porozmawiajmy

Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy!